Zmiana rachunku bankowego
Klient GCŚ może zgłosić chęć zmiany formy wypłaty przyznanych świadczeń wyłącznie pisemnie. Zmianę dotyczącą rachunku bankowego, na który mają wpływać kwoty przyznanych świadczeń można dokonać:
- osobiście w GCŚ, ul. Kartuska 32/34, wypełniając stosowny formularz lub
- przez pełnomocnika bezpośrednio w GCŚ przy ul. Kartuskiej 32/34 – wypełniając wcześniej formularz do zmiany formy płatności oraz druk pełnomocnictwa. Dokumenty te winny być podpisane odręcznie przez wnioskodawcę (wzorem podpisu spod wniosku) lub
- wysłać informację przesyłką pocztową na adres:
Gdańskie Centrum Świadczeń
ul. Kartuska 32/34
80-104 Gdańsk.
W takim przypadku wystarczy odręcznie napisana prośba o zmianę rachunku bankowego z podaniem:
- danych wnioskodawcy (imię, nazwisko, adres podany we wniosku, PESEL)
- świadczeń, których ma dotyczyć zmiana
- dnia od jakiego zmiana ma zacząć obowiązywać oraz nowego numeru rachunku.
Można też wypełnić formularz przygotowany przez GCŚ – pobrany osobiście w lokalizacji GCŚ przy przy ul. Kartuskiej 32/34 lub ze strony internetowej GCŚ. Każdy z ww. dokumentów winien być podpisany odręcznie przez wnioskodawcę (wzorem podpisu spod wniosku).
- można też wysłać wniosek przez Platformę ePUAP – wtedy niezbędne jest posiadanie profilu zaufanego, który zapewnia identyfikację danej osoby.
Wnioskiem jest zarówno formularz przygotowany przez GCŚ, jak i odręcznie napisana prośba o zmianę rachunku bankowego z podaniem wszystkich danych jak wyżej.
Przesłanie informacji za pośrednictwem poczty e-mail z przyczyn formalnych nie będzie uznane za skutecznie dokonana zmiana rachunku bankowego (nawet w sytuacji przesłania skanu pisma z podpisem klienta).
Najszybszym sposobem dokonania zmiany jest osobista wizyta w GCŚ, gdzie pracownik bezpośrednio przy kliencie dokonuje zmiany.